بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


تیم ملی در زمان قلعه نویی خیلی فنی تر و بهتر از تیم ملی کروش بازی می کرد

http://axgig.com/images/44209877245203164437.jpg

فیروز کریمی مهمان اولین برنامه ورزش از نگاه دو شب پنجشنبه بود وبه  نکات جالبی در خصوص تیم ملی و سرمربی آن اشاره کرد!فیروز کریمی تمرینات کروش را مناسب بازیکنان ایرانی ندانسته و ضعف اصلی تیم کروش را مشخص نبودن وظایف بازیکنان در داخل مستطیل سبز عنوان کرد!
حال به چند مورد از اظهارات کریمی در این برنامه به اختصار اشاره ای می کنیم!
در زمان سرمربیگری امیر قلعه نویی در تیم ملی ،بازیکنان کشورمان خیلی بهتر  از تیم ملی کنونی بازی می کردند و نمایشی فنی تر ارائه می کردند!
کدامیک از دروازبانان حال حاضر در اردو تیم ملی از سید مهدی رحمتی بهتر هستند!
اگر رضا عنایتی به جای قوچان نژاد در ترکیب تیم ملی بود،آن توپ را می توانست وارد دروازه کره کند.همچنین اگر این بازیکن در  200 موقعیت مشابه قرار بگیرد می تواند حداقل 180 مورد از آنها را به گل تبدیل نماید،اما خود قوچان نژاد شاید نتواند حتی نصف عنایتی ضربه اش را با موفقیت به سمت دروازه کره روانه کند!

فیروز کریمی که خودش جز فنی ترین مربیان فوتبال ایران است در ادامه صحبتهایش  توضیح داد که تیم ملی ایران با سرمربیگری کروش با توجه به تمام کمبودها و نداشتن دیدارهای تدارکاتی بازیهای خوب و روانی ارائه نکردند و حتی صعود تیم ملی به جام جهانی را می توان بر اساس اتفاقات فوتبالی رقم خورده و اگر یک مربی ایرانی بالای سر تیم بود شاید قبل از سه بازی آخر دور مقدماتی سرنوشت صعود تیم  به جام جهانی مشخص شده بود.
نکته:از روز شنبه روزنامه خبر ورزشی و سایر دوستان و حامیان کروش بر علیه فیروز کریمی خواهند شد و نتایج چند سال اخیر فیروز کریمی با تیم های مختلف را به رخ وی خواهند کشید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 26 / 7 / 1392برچسب:رسانه ملی,برنامه ورزش از نگاه دو,فیروز کریمی, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com